Riješeno

Amis TV -> Vip TV fail


  • Probio led s 1 postom
  • 9 odgovora
Amis se gasi za koji dan. Jučer su svim Amisovim korisnicima flashali Vip nadogradnju firmwarea na STB-ove i, izgleda, zbrickali STB-ove. Umjesto Vipovog logoa vidimo Amisov logo, poruku "Loading" i zatim "no signal". Već smo više od 24h bez TV-a. Amis korisničkoj podršci treba 30-60 minuta da se jave na telefonski poziv, kažu da znaju za problem ali nemaju nikakvo okvirno riješenje niti okvirni rok uklanjanja problema. I što ćemo sad? Mogli ste bar svima zahvaćenima problemom zamijeniti Amis STB-ove Vipovim, a ne ovako. Čitam po drugim forumima, neki Amisovci su ostali ne samo bez TV-a nego i bez pristupa internetu i telefonije.
Ovo je katastrofa!

icon Najbolji odgovor od Vip_Ivana 17 Listopad 2017, 14:00

Pozdrav svima!

Ovim putem molim sve koji i dalje imaju poteškoća u korištenju usluga nakon migracije na Vipnet platformu da mi u INBOX pošalju opis poteškoće, ime i prezime vlasnika linije, OIB i kontakt broj.

Hvala i tipkamo dalje :)

Pogledaj original

Odgovora 26

ovo je katastrofa!!! ja isti dan kad prebace na VIP odlazim! 2 dana bez usluge bez ikakve obavijesti!!!
Poštovani dosadašnji korisnici Amis usluga vrijeme je za bježanje ,dolazi Vip,biti će shit
Razina korisnika 4
Kad nećete vi Vipu, doće Vip vama ... ha ja
Ja nemam TV programe već četvrti dan.Zovem ih i ne javljaju se . Ljudi bježite iz VIP-a.
Nemam ni ja TV već četvrti dan, da li na temelju toga mogu raskinuti ugovornu obvezu sa amisom/vip-om?

Zvao sam ih prekjučer, rekli mi da će doći tjekom dana i ništa se ne dešava...
I meni javili da ce rijesiti i otada je proslo 2 dana.. televizija ne radi danima.
Probajte vratiti STB na tvornicke postavke (trebate utipkati 159 prije ili neposredno nakon sto se pojavi amis logo na ekranu). Meni nije pomoglo, nekima mozda pomogne.
Neki spominju i brosuru koju smo dobili sa zadnjim racinom. U toj brosuri je opisano sto treba napraviti radi prelaska sa amisa na vip. Neka netko javi da li je ispio i kako..

Lp,
Tomislav
Još uvijek ništa od TV-a. Dvaput zvao, dva maila poslao, ništa nije riješeno.
159 ništa ne napravi. Upute u brošuri se odnose na Vipov firmware no oni su razvalili STB-ove lošom nadogradnjom tako da od Vipovog firmwarea nema ni V.
disco napisao:

Još uvijek ništa od TV-a. Dvaput zvao, dva maila poslao, ništa nije riješeno.
159 ništa ne napravi. Upute u brošuri se odnose na Vipov firmware no oni su razvalili STB-ove lošom nadogradnjom tako da od Vipovog firmwarea nema ni V.

Da li ti se kad receiver isključiš iz struje i ponovno ga uključiš prikaže stand by crvena lampica il je odmah zelena? Meni su iz korisničke službe rekli da treba blinkati svijetlo, a meni ne blinka, niti mi receiver reagira na daljinski, znači ne mogu ga uopće staviti na stand by, čim ga uključim u struju samo je upaljeno zeleno svijetlo i to je to. Tako da ne znam kako bih uopće mogao upisati taj 159 broj. Imam dva receivera i oba su radila sasvim ok, dok nije krenuo ovaj kolaps.
(dupli post)
(dupli post)
(dupli post)
Odmah je zeleno kao i kod tebe i uvijek ostane zeleno, ne blinka. Također ne reagira na daljinski.
Na oba receivera je isti problem.
Sorry, uporno mi je javljalo grešku da ne može postati i da probam ponovo, a sad su se svi pojavili odjednom.
Sorry na duplim postovima, javljalo je grešku svaki put i onda su se odjednom svi pojavili. Ne vidim mogućnost brisanja, a kod ažuriranja opet javlja greške. Vip je izgleda cijeli u raspadu.
disco napisao:

Sorry, uporno mi je javljalo grešku da ne može postati i da probam ponovo, a sad su se svi pojavili odjednom.

Sve ok. Hvala na odgovoru.
(opet dupli post, sorry)
disco napisao:

Sorry, uporno mi je javljalo grešku da ne može postati i da probam ponovo, a sad su se svi pojavili odjednom.

Postavio sam isto pitanje na forum.hr i jedan od forumaša mi je odgovorio:

"Nama je proradio tako sto smo ga morali iskljuciti iz struje i ukljuciti opet.

Radili smo to ne znam koliko puta ranije i nista se nije dogadalo nakon pojave Amisovog loga, jer ocito tada jos nisu bili poslali update. I tada je lampica bila iskljucivo zelena, i daljinski nije reagirao nikako.

Onda se jednom pojavio Amisov logo, ali ovaj puta ispod nije pisalo samo loading, nego update. Pa smo ga ostavili da obavi sta ima, lampica je bila zelena i blinkala, i tad se pojavio Vip logo.
Nikakve sifre nismo upisivali. Lik na telefonu je spominjao nesto da ak se pojavi da upisem pin, da tu kliknem back cini mi se, not sure."
Ovo je živa katastrofa! Osam dana bez TV-a i to me ne bi toliko diralo da postoji neko svsishodno objašnjenje sa Vip-ove strane, ali jednostavno objašnjenja nema. Niti isprike...Šaljem mailove..nula. Zovem korisničku podršku...nula. Pitam djelatnika Vip-a u poslovnici što se događa, a on kaže "A čujte, ne smijem vam ništa reći". Ovakvo ponašanje nije normalno, ovo se ne događa ni u Burundiju. Definitivno raskidam ugovor, Ovo više neću trpiti.
Mene su danas zvali iz korisničke podrške, riješili smo jedan od dva receivera. Drugi receiver uporno nije pronalazio nadogradnju, njega ćemo vjerojatno sutra. Uglavnom, procedura je komplicirana i ne možete sami ništa napraviti s vaše strane, morate čekati da vas nazovu pa uz kombinaciju njihovog podešavanja s njihove strane i vašeg prebacivanja iz jednog ethernet porta u onaj koji vam kažu možda i proradi.
Petljaju se u nešto o čemu pojma nemaju. Tehnička služba im je amaterski nivo, jad na kvadrat. Prije par mjeseci sam pobjegao sa Vip-ove Loodilo tarife, 50 puta dnevno sam morao restartati mobitel da bi ga mogao koristiti, poslije par mjeseci prešao sam na T-mobile i totalni preporod, kao da sam iz fiće prešao u Ferrari.
Imam li pravo na obeštećenje jer nisam mogao koristiti usluge zbog kvara, a kojeg sam prijavio[/b]?
Operator je dužan ponuditi umanjenje naknade ili obeštećenje računa ako zbog tehničke smetnje i/ili smanjenja kakvoće usluge za koje je odgovoran te ih nije otklonio u roku od 24 sata od prijave, u pravilu, razmjerno broju dana nemogućnosti korištenja usluge. Također, ako je kvar bio na opremi koja je u najmu korisnika, a operator isti nije otklonio u roku od 5 dana od prijave kvara (osim ako za prekoračenje roka nije odgovoran korisnik), korisnik može raskinuti ugovor bez plaćanja penala.

Meni je već prošlo 7 punih dana. By by VIP i JAMIS ( tko je jamio jamio). Nikad VIŠE.
Sramota od Vipa sto se nitko ne javlja niti oglasi zbog ovog terora u zadnjih 10 dana...tv steka reciver se sam pali gasi kao da sam u horor filmu..pa cemu placati uslugu koja k....ne vrijedi
Pozdrav svima, reg. sam se samo da podijelim s vama ovu muku s Amisom u posljednjih 10 dana. Kao i većina, ostali smo bez bilokakvog TV signala od ponedjeljka (02.10.). Nakon što su nam poslali novi receiver, jer se kao korisnike amisa prebacuje odsad na vip opet ne primamo nikakav signal. Pet puta smo pokušavali zvati službu za korisnike, čekali na javljanje agenta i po 30 min i ništa. Poslali smo nekoliko mailova i nismo dobili nikakav odgovor. UŽAS!!!

Od jedine mreže koja je imala odličnu uslugu i korektan odnos prema korisnicima napravili ste KATASTROFU gdje doslovno pravite budale od svojih korisnika koji bi trebali plaćati uslugu koju im ne isporučujete. Savjetujem svima da pošalju pismeni prigovor na vašu adresu s jasno navedenim datumom prestanka rada usluge kako bi imali utemeljenu osnovu za zahtjev za raskid ugovora.

I bježite što dalje od vip-a ( i bnet-a koji je također njihov)!
Razina korisnika 2
Pozdrav svima!

Ovim putem molim sve koji i dalje imaju poteškoća u korištenju usluga nakon migracije na Vipnet platformu da mi u INBOX pošalju opis poteškoće, ime i prezime vlasnika linije, OIB i kontakt broj.

Hvala i tipkamo dalje :)
Razina korisnika 4
Bedž
Bilo bi dobro generalno napraviti obavijest o migraciji, ispričati se korisnicima koji imaju ili su imali probleme sa linkom na famozni inbox. :D Da ne spominjem storno računa proporcionalno danima neisporuke usluge...

Ovako iščekujmo još 862 teme, pljuvačinu itd...

Odgovori

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)
    Radi boljeg korisničkog iskustva, Vipnet koristi kolačiće (eng. "cookies"). Klikom na "X" prihvaćate korištenje kolačića. Više o kolačićima