RJEŠENO


  • Probio led s 1 postom
  • 7 odgovora
Zahvaljujem se osoblju korisničke podrške da se zajedno sa mojom upornošću
napokon ostvario dolazak tehničara tehničke podrške da prilagodi ruter kako
bi mogao koristiti usluge televizije, telefona i interneta. Usluga mi je bila
nedostupna 21 dan! I to zato što VIP nema dovoljno osoblja za tehničku podršku!
Pa nemožete ovakav obiman posao pokrivati sa jednim tehničarem za grad Zagreb!
Franjo iz Zapruđa.

0 odgovora

Budi prvi koji ostavlja odgovor!

Odgovori

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)
    Radi boljeg korisničkog iskustva, Vipnet koristi kolačiće (eng. "cookies"). Klikom na "X" prihvaćate korištenje kolačića. Više o kolačićima