VIP - AMIS Što se događa sa vama? Ovo je katastrofa!!!


Na telefone se ne javljate, linija puca danima, kučni internet i tel. brzina ne prelazi 3.00Mbps, u čemu je problem, želim objašnjenje, telefonska služba za korisnike praktički ne postoji, posao mi ovisi o internetu....pa koji vam je vrag???

Odgovora 5

Razina korisnika 1
Pozdrav @Nezadovoljni Korisnik
Nažalost iz svega što si napisao nismo u mogućnosti napraviti provjeru, jer ne znamo o kojoj se liniji radi.
Molim te da prijaviš smetnju pozivom službi za korisnike, ako već nisi.
Katastrofa od kad ste preuzeli Amis mi nemamo ugovorenu uslugu koju plaćamo? Ne radi nam tv od 13 rujna, a telefonska linija od 20 Rujna. Niti nas netko može dobiti niti mi možemo koga nazvati. A Bogu hvala niti se itko u Amisu sjeti nazvati ili ne dao Bog ispričati. Poslali smo prigovor i ovo je jedini odgovor koji je stigao: Postovani,
ovim putem potvrdjujemo primitak Vaseg prigovora. Odgovor cete zaprimiti u zakonom propisanom roku.
Molimo ne odgovarajte na ovu poruku.
S postovanjem
VIPnet d.o.o. Odjel reklamacija, Vrtni put 1, HR-10010 Zagreb
e-mail: reklamacije@amis.hr web: www.amis.hr
Sramota i prestrašno zvali smo i hakom i državni inspektorat nad se da će oni nešto preduzeti tražimo raskid ugovora i ljudi bježite od neodgovornih i bezobraznih operatera glavom bez obzira.
Nakon što sam vas "konačno" uspio dobiti u službi za korisnike (na čiji se poziv nebi trebalo čekati preko 45 minuta u pozivu slušajuči muziku i kako su trenutno svi operateri zauzeti ) poradite na tome, moram priznati da mi se brzo javio vaš serviser i zamjenio neispravan modem! Hvala!
Razina korisnika 2
Ovo sam odgovorio i na drugom mjestu ali prikladno je i ovdje - malo ironije:

Nemoguće da Vam se to dogodilo, pa to nije u skladu sa Vipnet Vrijednostima:
http://www.vipnet.hr/vrijednosti

Ali ipak, za smirenje posjetite stranicu :
http://www.vipnet.hr/leadership-team
i pogledajte ta nasmješena lica rukovodstva Vipneta. Duboko dišite i primite se.

A sad slijedi i pitanje:
Što mislite koliko dugo bi im osmjesi trajali da im egzistencija (plaća, radno mjesto i sl.) ovise o uslugama koje sami pružaju ?

Gogsy1975,
Kod moga Vipnet iskustva (vidi moju objavu), obavijestio sam Vipnetovce da snimam tel. razgovor, pristali su na to i svejedno nakon toga davali netočne/lažne informacije u telefonskoj ponudi. U odgovoru na žalbu naveli su da sam prekršio zakon RH neautoriziranim snimanjem. Nadalje, odgovor sam dobio umjesto 15dana, tek nakon 40dana. Pitanje je da li bih ga i uopće dobio da nisam poslao inspekcijski nadzor Min. gospodarstva kojm je utvrđeno da je Vipnet prekršio zakon.

Moj žalbeni postupak (prvo i drugostupanjski) kod Vipneta je završen a u tijeku je inspekcijski nadzor od strane HAKOMa i ponovno od strane Min. gospodarstva temeljem mojih prijava.

Ovih dana poslat ću i prijavu u Telecom Austria Group-u koja je vlasnik Vipneta. Direktno ću imenovati kompletno rukovodstvo. Ipak, oni su krajnje odgovorni za poslovne procese u Vipnetu, interne kontrole i odabir te broj kadrova koji obavljaju poslovne procese.

O svemu slijedi i naknadna obavijest vipnet.forumašima (a i šire?).
Svi su iz leadership team-a nasmiješeni, osim smrknutog glavnog direktora za tehniku. Sad je vidljivo i zašto :D

Odgovori

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)
    Radi boljeg korisničkog iskustva, Vipnet koristi kolačiće (eng. "cookies"). Klikom na "X" prihvaćate korištenje kolačića. Više o kolačićima