VIP - AMIS Što se događa sa vama?


Razina korisnika 2
Na telefone se ne javljate, linija puca danima, kučni internet i tel. brzina ne prelazi 3.00Mbps, u čemu je problem, želim objašnjenje, telefonska služba za korisnike praktički ne postoji, posao mi ovisi o internetu....pa koji vam je vrag???

Odgovora 15

Razina korisnika 2
Pozdrav @Nezadovoljni Korisnik
Nažalost iz svega što si napisao nismo u mogućnosti napraviti provjeru, jer ne znamo o kojoj se liniji radi.
Molim te da prijaviš smetnju pozivom službi za korisnike, ako već nisi.
Katastrofa od kad ste preuzeli Amis mi nemamo ugovorenu uslugu koju plaćamo? Ne radi nam tv od 13 rujna, a telefonska linija od 20 Rujna. Niti nas netko može dobiti niti mi možemo koga nazvati. A Bogu hvala niti se itko u Amisu sjeti nazvati ili ne dao Bog ispričati. Poslali smo prigovor i ovo je jedini odgovor koji je stigao: Postovani,
ovim putem potvrdjujemo primitak Vaseg prigovora. Odgovor cete zaprimiti u zakonom propisanom roku.
Molimo ne odgovarajte na ovu poruku.
S postovanjem
VIPnet d.o.o. Odjel reklamacija, Vrtni put 1, HR-10010 Zagreb
e-mail: reklamacije@amis.hr web: http://www.amis.hr
Sramota i prestrašno zvali smo i hakom i državni inspektorat nad se da će oni nešto preduzeti tražimo raskid ugovora i ljudi bježite od neodgovornih i bezobraznih operatera glavom bez obzira.
Razina korisnika 2
Nakon što sam vas "konačno" uspio dobiti u službi za korisnike (na čiji se poziv nebi trebalo čekati preko 45 minuta u pozivu slušajuči muziku i kako su trenutno svi operateri zauzeti ) poradite na tome, moram priznati da mi se brzo javio vaš serviser i zamjenio neispravan modem! Hvala!
Razina korisnika 3
Ovo sam odgovorio i na drugom mjestu ali prikladno je i ovdje - malo ironije:

Nemoguće da Vam se to dogodilo, pa to nije u skladu sa Vipnet Vrijednostima:
http://www.vipnet.hr/vrijednosti

Ali ipak, za smirenje posjetite stranicu :
http://www.vipnet.hr/leadership-team
i pogledajte ta nasmješena lica rukovodstva Vipneta. Duboko dišite i primite se.

A sad slijedi i pitanje:
Što mislite koliko dugo bi im osmjesi trajali da im egzistencija (plaća, radno mjesto i sl.) ovise o uslugama koje sami pružaju ?

Gogsy1975,
Kod moga Vipnet iskustva (vidi moju objavu), obavijestio sam Vipnetovce da snimam tel. razgovor, pristali su na to i svejedno nakon toga davali netočne/lažne informacije u telefonskoj ponudi. U odgovoru na žalbu naveli su da sam prekršio zakon RH neautoriziranim snimanjem. Nadalje, odgovor sam dobio umjesto 15dana, tek nakon 40dana. Pitanje je da li bih ga i uopće dobio da nisam poslao inspekcijski nadzor Min. gospodarstva kojm je utvrđeno da je Vipnet prekršio zakon.

Moj žalbeni postupak (prvo i drugostupanjski) kod Vipneta je završen a u tijeku je inspekcijski nadzor od strane HAKOMa i ponovno od strane Min. gospodarstva temeljem mojih prijava.

Ovih dana poslat ću i prijavu u Telecom Austria Group-u koja je vlasnik Vipneta. Direktno ću imenovati kompletno rukovodstvo. Ipak, oni su krajnje odgovorni za poslovne procese u Vipnetu, interne kontrole i odabir te broj kadrova koji obavljaju poslovne procese.

O svemu slijedi i naknadna obavijest vipnet.forumašima (a i šire?).
Svi su iz leadership team-a nasmiješeni, osim smrknutog glavnog direktora za tehniku. Sad je vidljivo i zašto :D
Vipnetovci, zašto niste ostavili Amis kao takav, kod njih je bar sve radilo...usluga vam je katastrofalna!!!
Razina korisnika 4
@wiz4rd žao nam je zbog tvog nezadovoljstva i poteškoća koje si imao s uslugom :/

Trudimo se poteškoće koje se pojave otkloniti čim prije, i izići u susret korisnicima koliko god je moguće. Vjerujem da ćemo daljnju suradnju nastaviti bez poteškoća i da ćeš biti zadovoljan.
Razina korisnika 1
Nije Amis kriv već Vip.

Amis je do trenutka dok nije Vip ušao u igru bio najbolji internet provider po mom mišljenju a vjerujte iz isksutva govorim. Dakle htio bih prekinuti ugovor bez "PENALA" kao nezadovljan korisnik koji smatra da korisnička podrška ne zadovoljava "jednostave kriterije" a to je da što manjem čekam i da što brže dobijem odgovor na problem bez puno komplikacija, a kokretno se radi o spesifikaciji računa koji mi je Vip poslao za amis. Da ne ulazim u priču želim raskinut ugovor i molim pomoč.

hvala
Razina korisnika 4
Bedž +2
Specifikaciju bi trebao vidjeti na moj.vip portalu.Što se tiče raskida ugovora ovdje ti nitko neće moći pomoći. Moraš slati mailove ili pisma službenim putem s detaljnim iznošenjem problema zbog kojih si nezadovoljan i zahtjevom za raskid bez penala. Možeš to obavit i u centru, ali bolje da imaš pisani dokaz na svom računalu...
Možeš ih i ovdje kontaktirat
Zanimljivo je to kako Vipnet ima pravo zadržat moju ugovornu obavezu bez da me pitaju dali želim preći kod drugog operatera i bez prava na raskid ugovora???????? U mom ugovoru se nigdje ne spominje Vipnet, ja sam ugovorio sa Amisom
Nitko me nije do dan danas obavijestio dok nisam sam saznao od drugih da je Vipnet preuzeo Amis i dok nisam nazvao Vip službu za korisnike da ni oni neznaju drugo ništa reći osim napišite prigovor.... bla bla, rečenica da vas odjeb.. u rukavicama što je jako ponižavajuće i preko mailova će vas navlačiti tijednima dok ne odustanete što im je i cilj. Nisam dobio ni u kojoj sam sad tarifi, koje su moje mogučnosti, šta još mogu imati po kojoj cijeni, koja mi je sad cijena te "unknown" tarife, NIŠTAAAA.
Na kraju krajeva ni račune ne dobivam od kad su preuzeli Amis, lako je poštu okriviti odma. ŽIVILI HRVATSKI ZAKONI
Ja sam Tomislav Bule!
Razina korisnika 2
tompa_b napisao:

Zanimljivo je to kako Vipnet ima pravo zadržat moju ugovornu obavezu bez da me pitaju dali želim preći kod drugog operatera i bez prava na raskid ugovora???????? U mom ugovoru se nigdje ne spominje Vipnet, ja sam ugovorio sa Amisom
Nitko me nije do dan danas obavijestio dok nisam sam saznao od drugih da je Vipnet preuzeo Amis i dok nisam nazvao Vip službu za korisnike da ni oni neznaju drugo ništa reći osim napišite prigovor.... bla bla, rečenica da vas odjeb.. u rukavicama što je jako ponižavajuće i preko mailova će vas navlačiti tijednima dok ne odustanete što im je i cilj. Nisam dobio ni u kojoj sam sad tarifi, koje su moje mogučnosti, šta još mogu imati po kojoj cijeni, koja mi je sad cijena te "unknown" tarife, NIŠTAAAA.
Na kraju krajeva ni račune ne dobivam od kad su preuzeli Amis, lako je poštu okriviti odma. ŽIVILI HRVATSKI ZAKONI
Ja sam Tomislav Bule!



Bok Tomislave!

Čudno mi je za čuti da nisi obaviješten jer je svim korisnicima na adresu korištenja usluge slana obavijest u nekoliko navrata s detaljnim objašnjenima cijelog procesa migracije te kakav ona utjecaj ima na naše nove korisnike. Paket i cijena ti se nije promijenila, to sve, ostaje isto. Ono što se mijenja je što Amis usluge i paketi više nisu dostupni za aktivaciju no moguće je odabrati nešto iz Vipnet ponude, naravno, ako ti odgovara. Tu smo ako imaš dodatnih pitanja a možeš nam se javiti s podacima i u INBOX.
Razina korisnika 2
Evo sad nakon mjeseci nešto dana i mjenjanja modema, dolaska tehničara, još je uvijek sve u banani....barem dva do tri puta tjedno moram zvati da mi podešavaju internetsku vezu, brzina mi pada čak i ispod 1,00 Mbps, korisnička podesi brzinu i modem za par sati opet isto i vrtimo se ukrug...sa takvom uslugom i brzinom ja nemogu s time jednostavno ništa a posao mi ovisi o tome...i to u centru Zagreba. Kada je bilo pod Amisom imao sam jednu intervenciju u dvije godine pretplate, ovo što vi radite je nevjerojatno, jer očito da nemate resurse da ovo vodite a znali ste preuzeti manje firme...jednostavno ste nesposobni!
Katastrofa od usluge, hvala Bogu pa se uskoro selim iz ovog stana a VIP - Shut down! Nikada više!
Razina korisnika 1
Lux napisao:

Nije Amis kriv već Vip.

Amis je do trenutka dok nije Vip ušao u igru bio najbolji internet provider po mom mišljenju a vjerujte iz isksutva govorim. Dakle htio bih prekinuti ugovor bez "PENALA" kao nezadovljan korisnik koji smatra da korisnička podrška ne zadovoljava "jednostave kriterije" a to je da što manjem čekam i da što brže dobijem odgovor na problem bez puno komplikacija, a kokretno se radi o spesifikaciji računa koji mi je Vip poslao za amis. Da ne ulazim u priču želim raskinut ugovor i molim pomoč.

hvala




Hvala.

Poslao sam im mail neki dan :

Delivery has failed to these recipients or groups:

zahtjev.za.raskid-privatni@vipnet.hr (zahtjev.za.raskid-privatni@vipnet.hr)
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

The following organization rejected your message: WSPEXCH3.win.vipnet.hr.


Dakle ima jakooo puno zahtjeva za raskid. Meni nede u glavu koji korisnici uopće mogu koristit T-com usluge, a sada su mi i čudi ljudi koji koriste VIP. Jednom sam bio Vipovac i nikada više.
tako i ja vec mjesec dana trazim sta je problem sa mojim racunalom...sad ovde citam da nije do racunala
...katastrofa..:(
Amis je bio zakon. Prelaskom na VIP stanje je koma. Očito dobro treba uništiti.
Dokle ide vaša bahatost? Niste jedini.
Kada ćemo i sa tarifama AMIS korisnici preći na VIP tarife. Kao da nismo VIP korisnici.
Moj zahtjev obrađujete od 1.12.2017. godine.

Odgovori

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)
    Radi boljeg korisničkog iskustva, Vipnet koristi kolačiće (eng. "cookies"). Klikom na "X" prihvaćate korištenje kolačića. Više o kolačićima