Riješeno

VIP -AMIS


Tjednima nemam fiksne linije niti interneta.Svaki dan vas zovem satima i svaki dan razgovaram s agentima koji me upucuju na druge agente koji isto ne znaju riješiti problem.
Zamjenili ste mi modem koji i dalje ne radi niti fiksna niti Internet,cekam tjednima da se izvrsi moj nalog .Vezana sam poslovno za Internet i svaki dan mi je to financijski gubitak.Tko ce to meni nadoknaditi?
Pošto niste u stanju izvrsavati svoje usluge kome se moram obratiti da bi raskinula Ugovor??

icon Najbolji odgovor od Sunasce 9 Listopad 2017, 15:55

Ako ne mogu isporučiti uslugu moraš pisati prigovor i tražiti raskid ugovora bez penala. Tek kad oni "odluče" da je to tako i odobre ti pismeno raskid ugovora bez penala, onda je to to. Možeš prigovor zbog svih problema i zahtjev za raskidom proslijediti i HAKOMu i tražiti ih savjet, na taj način ujedno pritisnuti i VIP za brže rješavanje situacije. Također možeš tražiti i umanjenje svih računa kada uslugu nisi mogla koristiti.

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 4
Bedž +2
http://www.vipnet.hr/podrska/zahtjev-za-raskid

Ako si pod ugovornom obvezom pazi da ne bi bilo penala i problema.
Kako da ja sebe onda zastitim ako oni meni ne mogu obezbijediti uslugu koju ja pravovremeno plaćam?
Ugovor mi još godinu dana traje..
Razina korisnika 4
Bedž +2
Ako ne mogu isporučiti uslugu moraš pisati prigovor i tražiti raskid ugovora bez penala. Tek kad oni "odluče" da je to tako i odobre ti pismeno raskid ugovora bez penala, onda je to to. Možeš prigovor zbog svih problema i zahtjev za raskidom proslijediti i HAKOMu i tražiti ih savjet, na taj način ujedno pritisnuti i VIP za brže rješavanje situacije. Također možeš tražiti i umanjenje svih računa kada uslugu nisi mogla koristiti.
Razina korisnika 2
bijesna korisnica napisao:

Tjednima nemam fiksne linije niti interneta.Svaki dan vas zovem satima i svaki dan razgovaram s agentima koji me upucuju na druge agente koji isto ne znaju riješiti problem.
Zamjenili ste mi modem koji i dalje ne radi niti fiksna niti Internet,cekam tjednima da se izvrsi moj nalog .Vezana sam poslovno za Internet i svaki dan mi je to financijski gubitak.Tko ce to meni nadoknaditi?
Pošto niste u stanju izvrsavati svoje usluge kome se moram obratiti da bi raskinula Ugovor??



Bok Bijesna!

Ajmo riješiti tj. provjeriti status poteškoće za početak a onda ćemo dalje o programu i planovima, može?

Molim te, pošalji mi podatke o priključku u INBOX a ja ću dati sve od sebe da ti uklonimo sve smetnje.

Odgovori

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)
    Radi boljeg korisničkog iskustva, Vipnet koristi kolačiće (eng. "cookies"). Klikom na "X" prihvaćate korištenje kolačića. Više o kolačićima