Agram servis


Razina korisnika 4
  • Aktivni forumaš početnik
  • 139 odgovora
Zanima me sljedeće, koliko treba servisu da ustanovi i popravi mobilni uređaj, odem na provjeru statusa uređaja, i piše da je uređaj zaprimljen 28,12, i Status naloga: Servis Vašeg uređaja je u tijeku. Na čekanju - čekanje na rezervni dio.

Koliko se dugo mora čekati, zar ne mogu oni to odmah ustanoviti otišla matična i to je to, nego čekaj kao budala jel se može kako to požuriti!

Odgovora 8

Razina korisnika 4
@Kova_sb ne postoji točno definiran vremenski period za dijagnostiku i popravak uređaja. Vjerujem da jesu odredili u čemu je problem, no da nisu dio potreban za zamjenu imali na skladištu i sad čekaju dostavu. Servis možeš nazvati +385 1 2456 555, radno vrijeme je pon-pet: 09:00 - 20:00h, subota: 09:00 - 14:00h.
Razina korisnika 4
Ne mogu vjerovati, uspavani admini se oglasili.

Mene samo zanima zakonski rok koliko on traje da se uređaj popravi! I ono najbitnije, zašto meni nije ponuđen zamjenski mobitel dok je ovaj na popravku????????
Razina korisnika 4
Nismo uspavani, samo smo malo sporiji, gužvica je, ali smo tu :)

Zakonski je definirano u "razumnom roku". Iz osobnog iskustva, do kojih mjesec dana. Zamjenski uređaj dobiješ ako mobitel predaješ na servis u Vip centru i ako u tom trenu ima dostupnih uređaja koji se daju kao zamjenski.
Razina korisnika 4
pa uređaj sam dao u Vašem vip centru u Slavonskom Brodu, taj razumni rok može biti 3 dana a može biti i 90 dana...
Razina korisnika 4
Uvijek ih možeš nazvati direktno i provjeriti u kojem je stupnju servis tvog uređaja.
S tim da uređaj treba iz Broda doći do Zagreba, proći dijagnostiku i servis, i onda se vratiti u Brod. Zbog toga proces može biti nešto malo sporiji.
Razina korisnika 4
28,12 je zaprimljen u servis...
Razina korisnika 4
Šta reći nego jednostavno više lud, u Vip centru nisu dobili uređaj!


Danas je baš taj 3 dan!
"Servisni proces završen 09.01.2018, uređaj popravljen, očekivano vrijeme dostave pošiljatelju u roku 3 radna dana od datuma završetka servisnog procesa"
Razina korisnika 3
Kova_sb napisao:

Šta reći nego jednostavno više lud, u Vip centru nisu dobili uređaj!


Danas je baš taj 3 dan!
"Servisni proces završen 09.01.2018, uređaj popravljen, očekivano vrijeme dostave pošiljatelju u roku 3 radna dana od datuma završetka servisnog procesa"



Hm...ok. sad je već prošlo i puno više vremena. Pretpostavljam da si uređaj već preuzeo?

Odgovori

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)
    Radi boljeg korisničkog iskustva, Vipnet koristi kolačiće (eng. "cookies"). Klikom na "X" prihvaćate korištenje kolačića. Više o kolačićima