Riješeno

Email ne radi


  • Probio led s 1 postom
  • 11 odgovora
Od jučer mi ne radi email adresa, stalno javlja grešku da se ne može spojit.
Kome se javiti za ovaj problem - email?

icon Najbolji odgovor od nedamise 26 Rujan 2017, 21:17

Nazovite SZK i objasntie im situaciju. Recite im da vam provjere koje korisničko ime trebate koristiti za prijavu i neka Vam izmijene lozinku.

Pogledaj original

Odgovora 14

Razina korisnika 1
Ako Vam internet normalno funkcionira, tj. možete pretraživati normalno po internetu, a ne možete samo pristupi Vašoj email adresi, onda je do emaila. Ako imate Email adresu na Google, onda idite pod Zaboravljena lozinka i tako dalje.
Ne, mislim na email od vip domene, odjednom prestala raditi nakon 10+ godina... ne radi mi ni MojVip zbog toga.
Razina korisnika 1
Jeste li deaktivirali broj na kojem ste registrirali taj vipov email? Promijenili?
Ne, broj i dalje uredno radi, ništa se nije mijenjalo. Jednostavno kao da je netko izbrisao cijeli account, ne mogu više ničemu pristupiti.
Razina korisnika 1
Nazovite SZK i objasntie im situaciju. Recite im da vam provjere koje korisničko ime trebate koristiti za prijavu i neka Vam izmijene lozinku.
Update za sve: Znači preko 2 tjedna korisnička služba NE rješava problem, ukinute su mi sve usluge bez ikakve obavijesti, onemogućeno mi je korištenje usluga koje sam platio i nitko ne želi ništa riješiti preko 2 tjedna. :@

Prijava sada ide HAKOM-u, toliko o Vipnetu.
Oho vidim na HAKOM webu da treba sve ići pisano, znači Vipnet će htjeti od ovoga napraviti negativni publicitet i cijelu trakavicu.

Super! idemo do kraja pa i na sve društvene mreže, dok čekam sve zakonske rokove, lijepo ćemo pisati u međuvremenu i medijima. Ja sam za.
Razina korisnika 4
Bedž
toni100 napisao:

Update za sve: Znači preko 2 tjedna korisnička služba NE rješava problem, ukinute su mi sve usluge bez ikakve obavijesti, onemogućeno mi je korištenje usluga koje sam platio i nitko ne želi ništa riješiti preko 2 tjedna. :@



Ovo mi zvuči nepojmljivo, ako si sve platio uredno. Ako ti nije problem, napiši koje usluge koristiš, jesi li nešto mijenjao, dodavao, oduzimao od Usluga? Možda se u međuvremenu ponudi i netko od moderatora provjeriti u čemu je stvar.

Također, koga si zvao (ako si zvao), pisao, žalio se itd.?
Zapravo prošlo je sad 4 tjedna a uskoro će i mjesec dana od kada mi je zbrisan email, a time ne mogu pristupiti ni Vipme aplikaciji, ni login na webu ništa ne radi. Nemam načina vidjeti ni potrošnju Interneta, jer SMS opcija daje samo uvid u SMS i pozive a ne i Internet.

Slao sam na Vip email podršku koja je u 2 tjedna samo pitala s kojim brojem je spojen email, i to je to, nikakav drugi odgovor nisam zaprimio. Poslao sam danas službenu pisanu prijavu Vipnetu da mogu onda HAKOM-u dalje, jer podrška se ne mrda nikuda izgleda. :(

Katastrofa.
Razina korisnika 4
Bedž
A to je uobičajeno da te pitaju o kojem se broju radi. Tu si nepotpunim podacima sam sebi uzeo 15 dana koliko je zakonski rok za odgovor. Odgovorio si im i sad opet čekaš 15 dana, pretpostavljam...

Nisi napisao koje usluge imaš i na koju uslugu ti je vezan e-mail. Odnosno na konto koje usluge ti mojvip, vipmail i ostalo ne rade? Jesi li nešto smanjivao?
U prvom mailu napisao sam koja mi email adresa ne radi i ime prezime, čovjek bi pomislio da u 2017.godini postoji baza podataka koja u jednoj mobilnoj kompaniji ima sve potrebno da dođe do svih informacija :)

Ništa nisam mijenjao godinama, neka sad oni to rješavaju. Btw, s Vipnetom sam od početnog dana 1, nisam nikad prelazio nikome, stalno sam na Vipu od prvog dana od kada postoje i ovo mi je sada hvala.
Razina korisnika 4
Bedž
Probao spojiti na webmail ili mojvip sa drugog laptopa, kompa, moba, operativnog sistema?

Komplicirano je za objasnit... Možda nisu htjeli prihvatit tvoj e-mail kao službeni oblik komunikacije (da, ne bi vjerovao meni vipov mail nisu prihvatili dok nisam digao paljbu jer su ga oni kreirali pa mi se onda ispričavali). U tom slučaju moraš popuniti obrazac i navesti mail za službenu komunikaciju s VIP-om. Dalje, opet nisi naveo za koju uslugu su ti i što su ti ukinuli pa ne mogu komentirat. Nepojmljivo mi je da ti nešto ukinu što uredno plaćaš.

U svakom slučaju, sretno i svakako javi rezultat.
Developer sam po struci, vjeruj da sam sve isprobao :) budem javio rezultat.
Hvala na pomoći, barem forum support radi izvrsno. :D
Razina korisnika 4
Bedž
Bit foruma je da izneseš bitne činjenice (ne privatne podatke) pa da pokušamo pomoći. Što se supporta tiče, ja sam ti običan forumaš koji voli pomoć, niti me VIP plaća niti ih branim tako da... pokušao sam doći do nekog zaključka ali nedaš se baš detaljno izjasniti pa je teško reći o čemu se možebitno radi.

Čekamo onda odgovor nadležnih službi. :)

Odgovori

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)
    Radi boljeg korisničkog iskustva, Vipnet koristi kolačiće (eng. "cookies"). Klikom na "X" prihvaćate korištenje kolačića. Više o kolačićima