Riješeno

Hombox


  • Probio led s 1 postom
  • 2 odgovora
Pozdrav, imam hombox nekoliko mjeseci i do sad mi je bio solidan,.odnosno brzine interneta su odgovarale našim potrebama. Što znači malo mobitela, malo smart.tv i malo android box. No prije nekoliko dana brzina mi je pala.ispod 5 mbs, odnosno negdje je oko 3 mbs. Kaj predlažete? S obzirom da sam do pojave slabijih brzina koristio homebox bez inih antenica, stavio antene i ništa se nije promjenilo.
Tnx.

icon Najbolji odgovor od Vip_Marko 17 Listopad 2017, 12:44

@ MikiMaus
u ovoj tvojoj situaciji se mora provjeriti je li problem do uređaja ili lokacije. To se može na nekoliko načina. Ako netko koristi Vipov broj mobitela može na toj lokaciji napraviti speedtest na tvojoj lokaciji. Ako su brzine puno veće od onoga što ti mjeriš na Homeboxu, onda problem nije u lokaciji ili mreži. Isto tako rezultati mjerenja brzine dosta toga mogu pokazati. Je li brzina uploada veća od brzine downloada?
Ista dijagnostika bi pomogla i @skecivo.
Što je na kraju bio zaključak prijave smetnje?

Pogledaj original

Odgovora 7

Razina korisnika 4
Bedž
Brzina je konstantno oko 3 ili povremeno? Mijenjao položaj HB-a ili je uvijek na istom mjestu, oko njega dodavao neke uređaje koji bi mogli ometati prijem signala?

Ako je sve isto kao prije, zovi SZK i prati putanju do tehničara i prijavi.
Recimo da je konstantno oko 3 Mbs.plus minus par.Mbs.
Nisam dodavao nikakve uređaje ili nijenjao položaj.
Homebox ZTE MF 283
Kada sam potpisao ugovor, vidim super, 100GB odlicno, 4G odlicno. I bilo je odlicno prvih 6 mjeseci, brzina 25mbps- sasvim dobra brzina, ALI onda poslje, homebox je na istome mjestu i sve je isto kao i od pocetka, osim brzine, brzina je 1.5mbps a ponekad je ni nema, po cijeloj kuci se j***m s postavljanjem antena na pravo mjesto ali uzalud, taman da stavim 100 antena na vrh krova nebu pomoglo, stvarno ne razumijem zasto to rade, mislim placam isto i dalje ali kaj to tocno placam? Njihovu dobru volju da mi ponekad omoguce 2 ili 4 mbps vise? Stvarno ste smijesni, a ja sam jos gorsi, bedasti od onoga dana dok sam potpisal ugovor sa vama. A onda dok vasi "tehnicari" na pozivu odugovlace i govore sve ono kaj nebi trebali i ovo i ono mesto da veli ono kaj pitam.
Razina korisnika 1
@ MikiMaus
u ovoj tvojoj situaciji se mora provjeriti je li problem do uređaja ili lokacije. To se može na nekoliko načina. Ako netko koristi Vipov broj mobitela može na toj lokaciji napraviti speedtest na tvojoj lokaciji. Ako su brzine puno veće od onoga što ti mjeriš na Homeboxu, onda problem nije u lokaciji ili mreži. Isto tako rezultati mjerenja brzine dosta toga mogu pokazati. Je li brzina uploada veća od brzine downloada?
Ista dijagnostika bi pomogla i @skecivo.
Što je na kraju bio zaključak prijave smetnje?
Da, veca je.
Razina korisnika 4
Bedž
Vip_Marko napisao:

Ako netko koristi Vipov broj mobitela može na toj lokaciji napraviti speedtest na tvojoj lokaciji. Ako su brzine puno veće od onoga što ti mjeriš na Homeboxu, onda problem nije u lokaciji ili mreži.



Najveći problem i je u tome što sam isto preporučio prijateljima pa su se razočarali jer brzina na mobitelu i hb je neusporediva. A kad malo uguglaš ZTE, vidiš da je to smeće od HB ograničeno brzinama ali valjda VIP-u odgovara jer ne opterećuje full resurse bazne stanice.

P.S. i hb preko kabla na komp ne pokazuje bolje rezultate od wifi-a.

Odgovori

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)
    Radi boljeg korisničkog iskustva, Vipnet koristi kolačiće (eng. "cookies"). Klikom na "X" prihvaćate korištenje kolačića. Više o kolačićima