Riješeno

Probem!


Poštovani,
Mobitel Sony Xperia XA kupljen je pred manje od godinu dana u poslovnici vip u Ogulinu. Već na početku sam uočila problem što se tiče signala, wifi-a i spajanja na internet. Prvo sam mislila da je možda problem u mreži, ali nije. Problem je u uređaju. Naime, brat i ja smo kupili na isti dan, oba iste mobitele, s tim da njemu je sve u redu, a meni od prvog dana šteka. Negdje na proljeće sam odnijela u poslovnicu na popravak i nisu mi ništa napravili, opet je isto. Sada potpuno se signal gubi. Ne hvata ni wifi niti s mobilnim podacima. Što da radim? Da opet nosim ga u poslovnicu? Sigurno mi opet ništa neće napraviti..

icon Najbolji odgovor od gogsy1975 12 Listopad 2017, 16:42

Ako želiš nešto napraviti dok ti je u garantnom roku, moraš biti uporna. Ili direkt u ovlašteni servis ili u poslovnicu gdje si kupila pa će oni poslati u servis, detaljno opiši kvar, napiši da je već bio na servisu ali da se ponavlja ista greška.

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 4
Bedž
Ako želiš nešto napraviti dok ti je u garantnom roku, moraš biti uporna. Ili direkt u ovlašteni servis ili u poslovnicu gdje si kupila pa će oni poslati u servis, detaljno opiši kvar, napiši da je već bio na servisu ali da se ponavlja ista greška.

Odgovori

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)
    Radi boljeg korisničkog iskustva, Vipnet koristi kolačiće (eng. "cookies"). Klikom na "X" prihvaćate korištenje kolačića. Više o kolačićima